دانستنی, راهنمای خرید

مدل‌های جدید لباس مجلسی با پارچه ساتن و گیپور؛ شیک و خاص

مدل‌های جدید لباس مجلسی با پارچه ساتن و گیپور؛ شیک و خاص

مدل‌های جدید لباس مجلسی با پارچه ساتن و گیپور جزو جذاب‌ترین و ‌محبوب‌ترین لباس‌های مجلسی هستند که در رویدادها و مراسمات مختلف می‌توانند به زیباتر نشان دادن اندام شما کمک می‌کنند. پارچه‌هایی مثل ساتن و گیپور همیشه و همه جا در عین سادگی زیبا هستند. چنین پارچه‌هایی در صنعت مد و زیبایی نیز جایگاه ویژه‌ای دارند. اگر شما هم به خاص بودن علاقه دارید، پیشنهاد ما این است که یکی از پارچه‌های گیپور یا ساتن یا هر دوی آن‌ها را برای دوخت یک لباس مجلسی منحصر به فرد انتخاب کنید. فروشگاه ایران آستری با چندین سال سابقه کاری اینجا است تا نیاز شما به پارچه‌های متنوع در رنگ‌های مختلف را برطرف کند.

پیشنهاد ما به شما خرید پارچه ساتن با تنوع بالا و قیمت ارزان در فروشگاه ایران آستری.

در ادامه به بررسی مدل‌های جدید لباس با پارچه‌های ساتن و گیپور خواهیم پرداخت.

پارچه‌های گیپور و ساتن؛ انتخابی ایده آل برای شیک پوشان

پارچه‌های گیپور و ساتن جزو پارچه‌های پرطرفداری هستند که چند وقتی است مورد توجه طراحان لباس مجلسی قرار گرفته‌اند. این پارچه‌های زیبا زمانی که با پارچه‌های دیگری همچون دانتل و تور و … ترکیب می‌شوند، می‌توانند یک لباس خارق العاده را ایجاد کنند که هر کسی از دیدن آن لذت می‌برد. پس اگر یک مراسم رسمی یا یک دورهمی خودمانی در پیش رو دارید، می‌توانید از این پارچه‌ها برای درخشش هرچه بیشتر کمک بگیرید.

دوخت لباس مجلسی کوتاه و بلند با پارچه گیپور و ساتن

یکی از انواع مدل‌های متداول لباس مجلسی، لباس مجلسی بلند است که ظرافت زنانه شما را به خوبی به نمایش می‌گذارد. لباس‌های مجلسی بلند اگر با پارچه‌های جذاب و منحصر به فرد گیپور طراحی و دوخته شوند، زیبایی شما را دوچندان خواهند کرد. پس یکی از مدل‌های جدید لباس مجلسی با پارچه ساتن و گیپور لباس‌های بلند و دامن دار هستند که در مجالس مختلف کاربرد دارند.

از دیگر لباس‌های زیبایی که از ترکیب پارچه‌های ساتن و گیپور طراحی می‌شوند، لباس‌های کوتاه هستند. افرادی که می‌خواهند وقار زنانه خود را نشان دهند و در عین حال شیک پوش هم باشند، می‌توانند پیراهن‌های کوتاه و جذاب خود را با پارچه‌های گیپور و ساتن طراحی کنند. به کار گرفتن هر یک از این پارچه‌ها در لباس‌های مجلسی می‌تواند زیبایی چشمگیری را به این لباس هدیه کند. لباس‌های کوتاه مجلسی با آستین‌های حلقه‌ای و آستین‌های بلند برای شیک پوشی شما انتخاب مناسبی هستند.

لباس بالاتنه گیپور؛ لباسی پرطرفدار و محبوب

بسیاری از خانم‌ها به لباس‌هایی که با دو پارچه مختلف طراحی شده‌اند، علاقه زیادی دارند. یکی از مدل‌های جدید لباس مجلسی با پارچه ساتن و گیپور مدل لباس بالاتنه گیپور است. این گونه از لباس‌ها دارای بالاتنه‌ای جذب و چسبان از جنس گیپور هستند و از دامن ماهی شکل یا کشیده و کلوش برخوردارند. در مواقعی هم دامن آن‌ها می‌تواند تنگ و کوتاه باشد. اگر جنس ساتن را برای دوخت دامن لباس‌های بالاتنه ‌گیپور انتخاب کنید، در واقع لباسی زیبا را خلق خواهید کرد.  لباسی که این روزها بسیار مد شده و در مراسم‌های مختلف سبب جذابیت شما می‌شود.

لازم به ذکر است که پارچه‌های گیپور از طراحی و نقش‌های برجسته زیادی برخوردار شده‌اند. به همین دلیل این پارچه‌ها باید با اکسسوری‌های کمتری مورد استفاده قرار داده شوند تا همان جذابیتی که دارند را در معرض دید قرار بدهند.

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید اندام خود را در پشت لباس‌های گیپور یا ساتن لاغرتر نشان دهید، باید لباس‌های آستین دار را انتخاب کنید. بهتر است مدل یقه چین لباس‌هایی مدل یقه هفت باشد و رنگ آن نیز تک رنگ باشد.

لباس‌های ساتن با مدل آستین گیپور

امروزه نوعی از مدل‌های جدید لباس مجلسی با پارچه ساتن و گیپور مد شده‌اند که آستین بلند هستند. در این لباس‌ها دامن و قسمت بالاتنه لباس با استفاده از پارچه ساتن طراحی می‌شود و بسیار چشم نواز است. قسمت آستین لباس که بلند یا کوتاه است، با پارچه‌های متنوع گیپور طراحی می‌شود. این نوع از لباس‌های جوان پسند برای مجالس و دورهمی‌ها مناسب هستند. شما با ست کردن چنین لباس‌هایی با کفش و جواهرات خود می‌توانید به رسمی‌ترین شکل ممکن در مجالس بدرخشید. کفش‌هایی که دارای طرح گل هستند و جواهراتی که درخشش فراوانی دارند، با ترکیب لباس ساتن آستین گیپور غوغا به پا می‌کنند. سعی کنید آرایش خود را نیز با رنگ لباس ست کنید و جذابیت خود را افزایش دهید.

اگر به پارچه ساتن علاقه مند هستید یکی از محبوب ترین نوع آن پارچه ساتن آمریکایی است.

راهنمای خرید لباس مجلسی گیپور و ساتن بلند

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که به دنبال مدل‌های جدید لباس مجلسی با پارچه ساتن و گیپور هستید، پس باید با نکات مهمی که در راهنمای خرید لباس مجلسی گیپور و ساتن بلند و کوتاه به آن‌ها اشاره شده، نیز آشنایی داشته باشید:

  •       انتخاب فروشگاه معتبر: برای این که بهترین مدل از لباس‌های گیپور و ساتن را خریداری کنید، به فروشگاه‌های معتبر و مدرن مراجعه کنید. فروشگاه‌های که مدل‌های جذاب و خاص را به شما می‌فروشند، نه تنها از نظر کیفیت لباس بلکه از نظر زیبایی نیز منحصر به فرد خواهند بود.
  •       توجه به سلیقه: برای خرید مدل‌های جدید لباس مجلسی با پارچه ساتن و گیپور باید به سلیقه خود نیز توجه کافی داشته باشید. لباسی که برای شما جذاب است و با شخصیت شما هماهنگی دارد، بیشتر از هر لباس دیگری می‌تواند زیبایی بخش اندام شما باشد. تا زمانی که از مدل طراحی و سبک یک لباس راضی نبودید، بهتر است آن را خریداری نکنید. اگر هم خودتان یک مدل خاص را در نظر دارید، با خرید پارچه گیپور و ساتن از ایران آستری می‌توانید یک لباس ایده آل را بدوزید.
  •       توجه به جزئیات لباس: یک لباس متشکل از انواع مختلفی از پارچه است و این همان جزئیات را تشکیل می‌دهند. بنابراین در بخش توجه به جزئیات شما باید به کیفیت پارچه و میزان دوام آن توجه داشته باشید. همچنین کیفیت دوخت و مدل آن از جمله مواردی هستند که بدون توجه به آن‌ها نمی‌توان یک لباس جدید و شیک را خریداری کرد.
کلام پایانی

در این مطلب در مورد مدل‌های جدید لباس مجلسی با پارچه ساتن و گیپور صحبت شد. لباس‌های ساتن و گیپور لباس‌هایی مدرن و پرطرفدار هستند که برای جذاب نشان دادن شما کاربرد زیادی دارند. این لباس‌ها می‌توانند زیبایی و ظرافت زنانه شما را دو چندان کنند. با انتخاب یک مدل خاص از هزاران مدل لباس مجلسی ساتن و گیپور قادر خواهید بود در مهمانی‌های رسمی یا مهمانی‌های دوستانه خود بدرخشید. شما می‌توانید پارچه ساتن و گیپور را در رنگ بندی گوناگون و کیفیتی فراتر از انتظار از ما در ایران آستری خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید