راهنمای خرید

مدل های جدید لباس با ساتن ال ایکس Lx؛ شیک و خاص

مدل های جدید لباس با ساتن ال ایکس؛ شیک و خاص

مدل‌های جدید لباس با ساتن ال ایکس تنوع زیادی دارند و از زیبایی خاصی نیز برخوردار خواهند بود. پارچه‌های مختلفی در بازار وجود دارد که هر کدام کاربردهای خاصی دارند. در این میان، پارچه ساتن یکی از بهترینها به شمار می‌رود که علاوه بر سادگی، بسیار براق بوده و برای موارد مختلفی استفاده می‌شود. ساتن ال ایکس از مدل‌های مختلف پارچه ساتن است که برای دوخت مدل‌های جدید لباس با ساتن ال ایکس باید با آن به طور کامل آشنایی داشته باشید.

مروری بر تاریخچه پارچه ساتن

پارچه ساتن یکی از پارچه‌های پنبه ای است که بر اساس ابریشم ساخته شده و در بین افراد از محبوبیت زیادی برخوردار است. در مورد این پارچه باید گفت که در زمان قدیم این نوع پارچه وجود داشته و چون ابریشمی و براق است، از ارزش زیادی برخوردار خواهد بود. در سال‌های گذشته ماهیت پارچه ساتن با ماهیت امروزی آن تفاوت زیادی داشته است. پارچه‌های ساتن قدیمی از دو رویه ساخته می‌شدند. یکی از رویه‌های آن مات و غیر براق است و رویه دیگر براق خواهد بود

هر چقدر که به زمان حال نزدیک شدیم با ساخت الیاف‌های دیگر، ماهیت پارچه ساتن نیز دچار تغییر و تحولات شد. پارچه ساتن اصلی از ابریشم ساخته می‌شود، اما امروزه از پلی استر و ریون هم در ساخت ساتن استفاده می‌شود. برای تولید این پارچه از یک روش خاص استفاده می‌کنند که به آن بافت ساتن گرفته می‌شود. در ابتدا، چهار نخ را روی نخ تار قرار می‌دهند. پس از تنیده شدن آن‌ها در هم زیر تار دیگر می‌روند. یکی از انواع پارچه ساتن ال ایکس است که مدل‌های جدید لباس با ساتن ال ایکس بسیار متنوع خواهند بود.

پارچه ساتن ال ایکس چیست؟

ممکن است با اسم آن آشنایی نداشته باشید، اما ساتن ال ایکس را مطمئنا دیده اید. این پارچه بسیار کاربردی است و هنگام استفاده و لمس کردن بسیار براق و لخت خواهد بود. پارچه‌های ساتن روس و آمریکایی بسیار براق هستند و جز محبوب‌ترین‌ها قرار می‌گیرند. پارچه ساتن ال ایکس با همه آن‌ها تفاوت دارد و میزان براق بودن آن بیشتر از سایر مدل‌های ساتن خواهد بود.

با توجه به ویژگی‌های ذکر شده، طراحان و تولید کنندگان از این پارچه برای ساخت مدل‌های جدید لباس با ساتن ال ایکس استفاده می‌کنند.

همچنین برای خرید ساتن ال ایکس در رنگ های مختلف و قیمت مناسب از فروشگاه ایران آستری دیدن فرمایید.

معرفی مدل‌های جدید لباس با ساتن ال ایکس

مدل‌های جدید لباس با ساتن ال ایکس در سال‌های اخیر مد شده که به شرح زیر هستند:

برخی از لباس‌های مجلسی یا رسمی، در کنارشان یک شال به کار رفته که معمولا از جنس ساتن ال ایکس است. این شال‌ها جنبه زیبایی دارند و برای لباس‌های مختلف دوخته می‌شوند. این نوع پارچه به راحتی قابلیت ادغام با سایر پارچه‌ها را دارد و هنگام پوشیدن آن اصلا احساس ناخوشایندی نخواهید داشت. از آن جایی که این پارچه ظاهری براق دارد، بهتر است در کنار پارچه‌های مات و سنگین‌تر استفاده شود. در اصل می‌توان گفت که شال ساتن ال ایکس به عنوان خرج کار روی لباس افتاده می‌شود.

جدید ترین مدل های لباس با ساتن ال ایکس

مدل لباس مجلسی طرح دار

در سال‌های گذشته از ساتن برای دوخت لباس مجلسی استفاده می‌کردند، اما معمولا لباس‌ها ساده بودند و طرح خاصی روی آن‌ها پیاده سازی نمی‌شد. در سال‌های اخیر با پیشرفت مد، لباس‌های ساتن طرح داری ساخته می‌شوند که بسیار زیبا هستند. مدل‌های جدید لباس با ساتن ال ایکس که همان لباس مجلسی طرح دار است، قابل تولید خواهد بود.

مدل دستمال گردن

از اکسسوری‌هایی که می‌توان در کنار لباس‌های متفاوت استفاده کرد، دستمال گردن است. این آیتم می‌تواند تنوع زیادی داشته باشد و به صورت طرح دار یا ساده تولید شود. پارچه ساتن ال ایکس یکی از پارچه‌های مناسب برای ساخت دستمال گردن است که بسیار براق بوده و در کنار لباس‌های مات و ساده بسیار زیبا می‌شود.

بیشتر بخوانید:مدل لباس مجلسی ساتن آمریکایی دخترانه ۱۴۰۲ ؛ شیک و خاص

مزایای استفاده از ساتن ال ایکس در لباس‌ها و اکسسوری‌های مختلف

در صورت تهیه لباس‌ها از ساتن ال ایکس و استفاده از آن در لباس‌ها می‌توانید مزایای زیادی به دست آورید که به شرح زیر هستند:

  •       براق بودن: همه پارچه‌ها براق نیستند و بیشتر آن‌ها دارای ظاهری مات هستند. پارچه‌های براق مانند پارچه ال ایکس دارای ظاهر زیباتری هستند و می‌توانند در مدل‌های جدید لباس با ساتن ال ایکس زیبایی منحصر به فردی ایجاد کنند. این نکته را به خاطر بسپارید که لباس‌های مجلسی ساتن بهتر است در شب پوشیده شوند تا جلوه ای خیره کننده داشته باشند.
  •       نداشتن آبرفت: بسیاری از پارچه‌ها در نگاه اول عادی به نظر می‌رسند، اما پس از شست‌وشو برای اولین بار دچار آبرفت می‌شوند. پارچه ساتن ال ایکس بر خلاف این پارچه‌ها بوده و حتی بعد از شست‌وشو هم هیچ آبرفتی نخواهد داشت.
  •       ظریف بودن: پارچه‌های ساتن معمولا ظریف هستند، اما این مدل ظریف‌تر از بقیه است و می‌توان از آن در مدل‌های جدید لباس ساتن استفاده کرد.

خرید ساتن ال ایکس از ایران آستری

مدل‌های جدید لباس با ساتن ال ایکس یکی از زیباترین مدل‌ها در بازار به حساب می‌آیند و برای کسانی که به لباس‌های ساتن علاقه دارند، بسیار مناسب خواهند بود. این نوع پارچه ویژگی‌های مختلفی دارد و نحوه نگهداری از آن هم متفاوت است. اگر قصد خرید این پارچه را دارید، باید نسبت به ویژگی‌های آن آشنا باشید. ایران آستری، بهترین مرجع خرید پارچه‌های ساتن است. شما می‌توانید پارچه ساتن ال ایکس را با مراجعه به سایت به صورت متری یا طاقه‌ای خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید