دانستنی, راهنمای خرید

جدیدترین مدل لباس دخترانه با پارچه لی کاغذی

جدیدترین مدل لباس دخترانه با پارچه لی کاغذی

اگر علاقمند هستید که از مانتوها و لباس‌هایی با جنس لی کاغذی استفاده کنید، پس حتما باید با جدیدترین مدل لباس دخترانه با پارچه لی کاغذی آشنایی داشته باشید. تنوع سلیقه‌ها سبب شده که تنوع لباس‌ها و پارچه‌ها بسیار افزایش پیدا کند.

به گونه‌ای که هر مدل پارچه و هر رنگی که دلتان بخواهد برای تهیه یک لباس دخترانه موجود است.

پارچه‌های لی کاغذی پارچه‌هایی کاملا سبک، کاربردی و نرم و لطیف هستند که قیمتی مناسب دارند. انواع شومیز، مانتو تابستانی، شلوار و دامن با این نوع از پارچه‌ها تهیه می‌شوند. چنانچه شما نیز به دنبال برترین و زیباترین مدل‌های لباس دوخته شده با پارچه کاغذی لی هستید، در ادامه با فروشگاه ایران آستری همراه باشید تا مدل‌های متنوع لباس پارچه لی کاغذی را بشناسید.

همچنین اگر قصد تهیه این نوع پارچه را دارید میتوانید با خرید پارچه جین کاغذی از فروشگاه ایران آستری در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید و این محصول را با ارزان ترین قیمت خریداری کنید.

ویژگی لباس‌های جین کاغذی

لباس‌هایی که با استفاده از پارچه لی کاغذی تهیه می‌شوند، مانند هر لباس دیگری ویژگی‌هایی از جمله سبکی و خنکی دارند که بدن را اذیت نمی‌کنند. از این رو حتی افرادی که دارای پوست حساسی هستند نیز می‌توانند از این نوع پارچه‌ها برای دوخت و خرید جدیدترین مدل لباس دخترانه با پارچه لی کاغذی استفاده کنند.

پارچه‌های جین کاغذی اغلب مقاومت بالایی دارند و برای دوخت انواع لباس به کار گرفته می‌شوند. این پارچه‌ها کمی چروک شده و از خاصیت کشسانی بالایی برخوردار نیستند.

از این رو لباس‌های فری سایز را با این پارچه‌ها تهیه می‌کنند.

جدیدترین مدل لباس با پارچه لی کاغذی

پارچه‌های جین کاغذی مخصوص لباس، نوعی پارچه سبک و نازک هستند که از نظر ظاهر شبیه به پارچه‌های لی طراحی شده‌ اما از نظر جنس و گرماژ سبک‌تر هستند و ضخامت پارچه‌های لی را ندارند.

این پارچه‌ها معمولا با استفاده از الیاف پلی استر و پنبه تولید می‌شوند و بسیار انعطاف پذیر هستند. یعنی برای تولید هر نوع لباس دخترانه‌ای کاربرد دارند‌. امروزه مدل‌های متنوعی از شلوار، مانتو و پیراهن با جنس لی کاغذی وارد بازار شده‌اند که شما با توجه به سلیقه خود می‌توانید یکی از مدل‌ها را انتخاب کنید. در ادامه به برخی از جدیدترین مدل لباس دخترانه با پارچه لی کاغذی اشاره خواهیم کرد.

مدل ساده لباس

معمولا با استفاده از پارچه‌های لی کاغذی مدل‌های ساده ‌اما شیکی از مانتو، شومیز، دامن و شلوار را طراحی می‌کنند. افرادی که سبک اسپرت لباس‌های ساده را می‌پسندند، با استفاده از این نوع پارچه می‌توانند لباس دلخواه خود را بپوشند. اگر نگاهی به لباس افراد معروف بیندازید، متوجه خواهید شد که لباس‌های پارچه‌ای آن‌ها نه تنها مدل لباس لی هستند بلکه راحت و کاملا باکیفیت هم هستند.

مدل اسپرت لباس

دسته دیگری از جدیدترین مدل‌های لباس دخترانه با پارچه لی کاغذی لباس‌های اسپرت هستند. امروزه انواع مختلفی از دامن‌های اسپرت، مانتوهای بلند و کوتاه و همین طور شومیزهای اسپرت طراحی شده‌اند.

شما می‌توانید با هزینه‌هایی کاملا مناسب این لباس‌ها را خریداری کنید و یک تیپ اسپرت و جوان پسند بزنید. اگر یک لباس سفارشی می‌خواهید که جایی نمی‌بینید، باید بگوییم که این پارچه‌ها به شکل عمده و جزئی در فروشگاه ایران آستری به فروش می‌رسند. با خرید این نوع از پارچه‌ها و انتخاب یک خیاط کاملا حرفه‌ای می‌توانید همان لباس اسپرتی که مد نظرتان است را تهیه کنید.

مانتوهای تابستانی

از دیگر لباس‌هایی که بسیار ترند شده‌اند، مانتوهای تابستانی بلند هستند. این مانتوهای خوش دوخت، از جدیدترین مدل‌های لباس دخترانه با پارچه لی کاغذی به شمار می‌آیند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که در فصل تابستان گرمای هوا برایتان طاقت فرسا است، پیشنهاد می‌کنیم که مانتوهای مدرن لی کاغذی را تهیه کنید. این مانتوها در عین زیبایی و خوش دوخت بودن، سبک هم هستند و رطوبت بدن را از بین می‌برند. پس کاملا کاربردی به نظر می‌رسند.

مدل جدید لباس دخترانه با پارچه لی کاغذی

لباس‌های تهیه شده با پارچه لی کاغذی طرح دار

برخی از پارچه‌های لی کاغذی که امروزه بسیار پر طرفدار است انواع لی کاغذی طرح دار است. این پارچه‌ها نیز انتخابی بسیار مناسب برای جدیدترین مدل لباس دخترانه با پارچه لی کاغذی هستند. با استفاده از این نوع پارچه‌ها شما قادر خواهید بود که لباسی شیک و زیبا را تهیه نمایید، لباسی که با هر استایلی هماهنگ است و در فصول گرم سال باعث خوشتیپ شدن شما می‌شود.

انواع شلوار دخترانه با پارچه لی کاغذی

اگر شما هم مثل من بازار گردی می‌کنید، حتما با انواع شلوارهایی که جنسی همچون کاغذ دارند مواجه شده‌اید. رنگ‌های آبی و ذغالی و مشکی متداول‌ترین رنگ‌هایی هستند که در انواع شلوارهای دخترانه لی کاربرد دارند. به همین دلیل پارچه‌های لی کاغذی تنوع بالایی پیدا کرده‌اند.

چنانچه به دنبال جدیدترین مدل لباس دخترانه با پارچه لی کاغذی هستید، شلوارهای بگ و شلوارهای راسته با استفاده از این پارچه‌های مقاوم و باکیفیت قابل دوختن هستند.

قیمت و خرید جدیدترین مدل لباس دخترانه با پارچه لی کاغذی

شاید شما هم این سوال را بپرسید که قیمت جدیدترین مدل لباس دخترانه با پارچه لی کاغذی چقدر است؟! مسلما لباس‌های جدیدی که وارد بازار می‌شوند، به دلیل جدیدتر بودن از سایر لباس‌ها ،گران قیمت‌تر هستند. اما لباس‌های لی کاغذی به دلیل این که پارچه‌هایی سبک و نازک دارند، عموما با قیمتی مناسب به فروش می‌رسند. این لباس‌های خوش دوخت، جذابیت زیادی دارند‌ بنابراین هر فردی برای این که استایلی شیک و زیبا داشته باشد، این پوشاک را انتخاب می‌کند.

سخن پایانی

لباس‌هایی که امروزه طراحی و دوخته می‌شوند، با پارچه‌های مختلفی روانه بازار شده‌اند. پارچه لی کاغذی یکی از انواع پارچه‌های باکیفیت، مقاوم و متنوع است که برای دوخت شومیز و مانتو و شلوار کاربرد دارد. زمانی که بازار بروید، طیف گسترده‌ای از مدل‌های دوخته شده با این پارچه را خواهید دید. مدل‌های اسپرت مانتو و شلوار، دامن، شلوار بگ و شومیزهای دخترانه جزو مدرن‌ترین و جدیدترین مدل‌‌ها هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید