راهنمای خرید

معرفی 4 پارچه آستری ارزان و با کیفیت

از گذشته تا به امروز برای دوخت لباس‌ها با پارچه‌ای که بدن‌نمای مجلسی یا زمستانی است از یک لایه زیری کمک می گرفتند، که به آن آستری می‌گویند.

از آن‌جا که اهمیت استفاده از لایه زیرین برای این نوع از لباس‌ها به اندازه انتخاب پارچه رویی آن است، بنابراین قیمت آن نیز برای مصرف کننده اهمیت پیدا خواهد کرد. اگر شما هم قصد خرید عمده آستری دارید، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

آستری ارزان از کجا بخریم؟

بخوانیم یک تجربه واقعی از افراد معتمد و قدیمی این حوزه:

زمانی که یک مزون کوچک نو پا بودم تا به امروز که یک کارخانه تولید البسه را اداره می‌کنم، دغدغه‌ام خرید آستری ارزان اما به شدت با کیفیت بود تا هم خوش نام بمانم هم مشتری به من اعتماد کند. همیشه چند روز را در انواع بازارهای مولوی، عبدل آباد و گمرک وقت می‌گذراندم تا بتوانم بهترین را بیابم اما در نهایت خستگی و فرسایشی که به دنبال داشت آزاردهنده بود.

به تازگی با سایت ایران آستری آشنا شدم و تمام خریدهای عمده کارخانه را از این سایت با صرف زمان سی دقیقه‌ای انجام می‌دهم بدون خستگی و صرف هزینه مالی و زمانی …

به همه افرادی که خرید عمده پارچه آستری بخشی از کسب و کارشان است توصیه می‌کنم حداقل یکبار خرید لذت بخش از سایت ایران آستری را تجربه کنند.

پارچه آستری لباس

آستری در لایه زیرین انواع لباس‌های مجلسی، پالتوها و بعضی از مانتوها کاربرد دارد. بعضی از افراد تصور می‌کنند که چون آستری در زیر لباس قرار می‌گیرد، کیفیت آن اهمیتی ندارد. این در حالی است که این پارچه باعث حفظ ایستایی و جلوه بیشتر لباس می‌شود. علاوه بر این پارچه آستری باعث جلوگیری از تماس پارچه رویی لباس با پوست بدن خواهد شد. بنابراین واضح است که کیفیت پارچه‌ آستری علاوه بر ظاهر لباس، باعث راحتی بیشتر و حفظ سلامت پوست صاحب آن می‌شود. پارچه‌های آستری با توجه به تفاوت الیاف‌شان، در مدل، طرح و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند.

از جمله کاربردهای آسترهای مختلف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آستر ابریشمی در تولید لباس‌های مجلسی از جنس حریر کاربرد دارد
  • از آستری باتیست در دوخت لباس‌های عروس و لباس خواب استفاده می‌شود.
  • آستری پنبه‌ای یا نخی که با الیاف صد در صد طبیعی تولید شده و برای دوخت لباس‌های کودکان، لباس زیر بانوان و لباس افراد حساس مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • آستر پلی استر که با توجه به نوع کاربرد آن در دو ضخامت مختلف تولید می‌شود.
  • نوع نازک آستری پلی استر در داخل پیراهن‌ها و مدل ضخیم آن در لایه زیرین انواع کت و پالتو کاربرد دارد
  • پارچه استری ساتن که در دوخت انواع پیراهن‌های مجلسی توری و گیپوری استفاده می‌شود.
  • پارچه‌ استری کرکی، مخملی و پشمی هم در داخل انواع لباس‌های زمستانی همچون، ژاکت، کاپشن و انواع پالتو به کار برده می‌شوند.

اهمیت پارچه آستری لباس

با توجه به کاربرد گسترده‌ای که پارچه آستر که این نوع پارچه‌ها، اهمیت استفاده از آن‌ها را روشن می‌کنند. فرض کنید در دوخت پالتوها و انواع کاپشن‌ از آستری استفاده نشود، در این حالت پارچه رویی به تنهایی قابلیت حفظ گرما در لباس را نخواهد داشت. حال تصور کنید پارچه توری یا گیپور دارید و می‌خواهید برای خود لباس بدوزید، در این حالت هم لباس شما بسیار بدن نما بوده و قابل استفاده نخواهد بود.

معرفی 4 پارچه آستری ارزان و با کیفیت

مهم‌ترین دغدغه در انتخاب پارچه‌ی آستری مخصوصا برای تولید کنندگان لباس قیمت پاچه‌ی آستری است. در این قسمت از مقاله می‌خواهیم به معرفی ۴ پارچه آستری ارزان و با کیفیت بپردازیم. پارچه‌های آستری ارزان و با کیفیت عبارتند از:

آستری نخی

این نوع آستری یا پنبه‌ای یکی از پرکاربردترین انواع آستری هست که کاربردهای مختلفی دارد. آستری نخی به دلیل اینکه از نخ طبیعی و بسیار خالص است در لباس‌های کودکان و لباس زیر بانوان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول یکی از با کیفیت‌ترین و ارزان‌ترین انواع پارچه‌ی آستری بوده و قیمت آن از 45 هزار تومان برای هر متر شروع می‌شود.

آستر پلی استر

نوع دیگری از پارچه‌های آستری که از انواع آستری با کیفیت و ارزان به شمار می‌رود، آستری پلی استر است. این نوع آستری در انواع نازک و ضخیم در بازار وجود دارد. این ویژگی باعث شده تا کاربردهای این نوع آستری بسیار زیاد باشد. این محصول به خاطر کیفیت بالا و همچنین قیمت آن که از 40 هزار تومان برای هر متر شروع می‌شود، طرفداران زیادی پیدا کرده است. آستر پلی استر از الیاف مصنوعی ساخته شده و می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی برای الیاف نخی ‌باشد. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های آستری پلی استر می‌توان به دوام بالا، رنگ پذیری مناسب، شستشوی راحت و عایق رطوبت اشاره کرد.

ژرسه

آستری ژرسه نوع دیگری از انواع پارچه‌های استری با قیمت حدود 40 تا 140 هزار تومان است. این پارچه بافتنی ریزبافت قابلیت کشسانی داشته و به دلیل سبک بودن، دوام زیادی ندارند. به خاطر همین ویژگی‌ها، از این پارچه بیشتر به عنوان آستری در لباس‌های ضخیم‌تر استفاده می‌کنند.

پیشنهاد ویژه : برای استعلام قیمت و خرید پارچه ژرسه به این صفحه مراجعه کنید

ساتن

اگر با چشمان بسته این پارچه استری را میان انگشتان‌ خود لمس کنید، متوجه ضخامت، لطافت و همچنین براق بودن آن خواهید شد. استفاده از پارچه آستری ساتن با قیمت حدود 60 هزار تومان، باعث بیشتر شدن زیبایی البسه مخصوصا لباس‌های مجلسی توری و گیپوردار می‌شود.

پیشنهاد ویژه : برای استعلام قیمت و خرید پارچه ساتن به این صفحه مراجعه کنید

کلام پایانی

تولید کنندگان و صاحبان کسب و کار مرتبط با تولید لباس، برای دوخت لباس‌ها نیاز به پارچه‌های آستری مختلفی دارند. در این مطلب از سایت ایران آستری در مورد مهم‌ترین دغدغه مشتریان و تولید کنندگان لباس صحبت کردیم. با توجه به تورم بالا در قیمت و همچنین نوسانات لحظه‌ای بازار، فعالان صنعت پوشاک را به فکر پیدا کردن محصولات با کیفیت و ارزان انداخته است. یکی از مواد اولیه مورد نیاز این صنف، پارچه آستری است که در این مقاله به معرفی 4 پارچه آستری ارزان و با کیفیت پرداختیم. برای آگاهی از لیست قیمت انواع مختلف پارچه آستری می‌توانید با کارشناسان مجموعه ایران آستری تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید