راهنمای خرید

پارچه مناسب برای آستر کیف و کوله پشتی کدام است؟

پارچه مناسب برای آستر کیف و کوله پشتی کدام است

انتخاب بهترین پارچه آستر کیف و کوله پشتی برای افرادی که هر روز وسایل زیادی را با خود جابه‌جا می‌کنند، بسیار اهمیت دارد. به غیر از مقاومت کوله پشتی که در گرو انتخاب پارچه‌ای مناسب است، کیفیت نیز مطرح است. به نظر شما برای دوخت یک کوله پشتی مناسب با دوام، باید از چه نوع پارچه‌هایی استفاده کرد؟ آیا هر مدل پارچه ارزان و کم کیفیت می‌تواند برای آستر کوله پشتی مناسب باشد؟ ایران آستری با شما همراه است تا بهترین نوع از پارچه‌های آستری برای کوله پشتی را برای‌تان معرفی کند.

اهمیت انتخاب بهترین آستر کیف و کوله پشتی

آستر بخش جدایی ناپذیر از کوله پشتی و کیف است که آن را خوش فرم نگه می‌دارد. تنها پارچه رویه‌ی کیف و کوله پشتی نیست که در ظاهر آن تاثیر می‌گذارد؛ آنچه که می‌تواند کیف و کوله شما را از دیگر کوله‌ها متمایز کند، پارچه آستری است که انتخاب می‌شود. در واقع یک پارچه آستر خوب ضامن کیفیت و ماندگاری کیف و کوله خواهد بود.‌ اگر به دنبال یک کیف منحصر به فرد و ماندگار هستید که صرفه اقتصادی نیز به ارمغان بیاورد، راهی ندارید جز این که به آستر و جنس پارچه استفاده شده درون کیف و کوله توجه داشته باشید.

برای خرید بهترین پارچه آستری از فروشگاه ما در ایران آستری دیدن فرمایید.

ویژگی پارچه آستر خوب برای کوله پشتی

یک آستر خوب برای کیف و کوله پشتی که در دنیای امروز که این وسایل بخشی استایل افراد است، ظاهری خوشایند می‌دهد. معمولا در صنعت نساجی از لایه‌های ضخیم و با دوام برای کیف و کوله استاده می‌شود البته بادوام‌ترین پارچه‌های آستر شاید به ظاهر گران قیمت باشند اما در حقیقت آن‌ها صرفه اقتصادی دارند؛ زیرا عمر و دوام کیف و کوله شما را افزایش می‌دهند. اگر خیلی خوش شانس و البته با دقت باشید، آستری را برای کیف انتخاب می‌کنید که کارایی پوشش دهنده داشته باشد، بدان معنی که درزهای کیف را بپوشاند و بافت خاص خود را حفظ کنند.

مهم‌ترین شاخص در انتخاب آستر کوله پشتی پس از کیفیت ذاتی پارچه، نحوه دوخت آن است زیرا آستر به عنوان پوشش داخلی کیف می‌بایست مقاومت فشاری فوق العاده‌ای نشان دهد و حتی در برابر اجسام تیز هم مقاوم باشد. آسترهای ظریف و نازک برای دوخت کوله و کیف مناسب نیستند. آستر کیف باید همانند جنس رویه کیف ضخیم و محکم باشد.

انواع پارچه آستری کیف و کوله پشتی

خوشبختانه پیشرفت صنعت نساجی باعث تولید پارچه‌هایی زیبا و خوش رنگ و لعاب به عنوان آستر کیف و کوله پشتی شده است. پارچه‌هایی که نخ‌های مختلف را در دل خود جای داده و سبب ایستایی و فرم گرفتن کیف نیز می‌شوند. شاید بتوان گفت که  تنوع بالای کیف و کوله پشتی سبب افزایش تنوع پارچه‌های آستری هم شده است. متداول‌ترین نوع از این پارچه‌ها به شرح زیر هستند:

  • آستر رویال:

آستر رویال یکی از رایج‌ترین انواع آستر کوله پشتی است. اگر تجربه لمس این آستر زیبا را داشته باشید، حتماً می‌دانید که استحکام و دوام آن زیاد و تنوع رنگ و طرح‌های پارچه آستر رویال نیز مثال زدنی است. این پارچه در صنعت نساجی به راحتی دوخت می‌خورد و برای تولید کیف هنری نیز کاربرد دارد. این آسترها که از الیاف پلی استری تولید شده‌اند در برابر فشار یا جسم تیز مقاومت خوبی دارند. آستر رویال به قدری زیبا و ایستا است که می‌تواند تجلی ذوق و هنر خیاطی باشد که کوله شما را حیات بخشیده و در سنین مختلف با سلیقه های متفاوت ارتباط برقرار می‌کند.

  • پارچه آستر پلی استر:

به منظور دوخت کیف و کوله پشتی خردسالان، از گونه جدیدی آستر استفاده می‌شود. پلی استر پارچه‌ای ظریف و پرکاربرد و البته بادوام است. این پارچه در تنوع بالایی از رنگ و طرح تولید شده و نمای داخلی کیف را بهتر می‌کند. شاید بخش عمده‌ای از آستر کیف‌های بچگانه و کوله پشتی‌های مدارس، از پلی استر باشد. این پارچه سبک و بادوام است و قیمت مناسبی نیز دارد.

  • پارچه آستر پنبه‌ای:

آستر پنبه‌ای که برای کیف و کوله پشتی از آن استفاده می‌شود، با آستر پنبه‌ای لباس‌های تابستانی کاملاً متفاوت است. آسترهای کیف و کوله اگرچه ظریف هستند اما از ضخامت کافی هم برخوردار شده‌اند. از آنجایی که آستر پنبه‌ای باعث تبادل جریان هوا درون کوله پشتی می‌شود، می‌تواند در نگهداری مناسب از مواد غذایی درون‌ کوله پشتی موثر باشد.

آسترهای پنبه‌ای ضمن دوام و کیفیت بالای خود، قیمت کمی هم دارند. پارچه آستر پنبه‌ای انتخابی ایده آل برای افزایش دوام و ماندگاری کیف و کوله پشتی است.

  • پارچه آستر سوزنی:

آستر سوزنی پارچه‌ای جذاب و فوق العاده با کیفیت برای صنایع دستی چرمی به خصوص کیف و کوله پشتی چرمی است. برای تولید جیب‌های کوله پشتی و کیف و جهت دوخت قسمت داخلی کیف و کوله این نوع از آستر کاربرد زیادی دارد. آستر سوزنی از مواد اولیه پنبه‌ای، پلی پروپیلن و پلی استر تولید شده که عایق رطوبت هم باشد.

اگر به هم‌خوانی و تناسب پارچه آستر با پارچه رویه کیف و کوله خود اهمیت می‌دهید، به احتمال زیاد شما یکی از افرادی هستید که با پارچه سوزنی آستری سر و کار خواهد داشت.

قیمت پارچه آستر کیف و کوله پشتی

چه نوع کیف و کوله‌ای را قرار است بدوزید؟ کیفیت کیف یا کوله پشتی تا چه اندازه برای شما مهم است؟ اگر موضوع کیفیت در میان باشد، پس انتخاب بهترین نوع از پارچه آستر نیز مطرح است؛ متناسب با این که چه نوع کیفی را دوخته‌اید و جنس رویی کیف چه جنسی است، باید پارچه آستر را انتخاب کنید. از این جهت قیمت پارچه‌های آستر با جنسی که دارند، از هم متمایز می‌شوند. کیفیت پارچه، متراژ پارچه، خرید عمده پارچه آستر و الیاف به کار رفته در تهیه پارچه آستر کیف عوامل اصلی تعیین قیمت پارچه هستند.

خرید بهترین پارچه آستر کیف و کوله پشتی؛ روشی برای افزایش دوام کیف و کوله

همه ما می‌دانیم که پارچه‌های اشرافی تنها برای قسمت رویی کیف یا کوله پشتی مناسب هستند. اما قسمت آستر کیف نیز اهمیت دارد. نباید پارچه اشرافی برای پوشش داخل کیف و کوله انتخاب شود. اگر قیمت برایتان مهم نیست، پس به فکر خرید پارچه‌هایی باشید که دوخت آسانی دارند و ایستایی کیف را افزایش می‌دهند. چنین پارچه‌هایی عموما از دوام بالا نیز برخوردارند.

به هنگام خرید پارچه آستر برای کیف و کوله پشتی انتخاب فروشگاهی معتبر و مطمئن اهمیت زیادی دارد. ایران آستری فروشگاهی باسابقه است و همیشه پارچه‌هایی تضمینی را به مشتریان خود می‌فروشد. با کمک پارچه آستری کیف و کوله پشتی ایران آستری استفاده از کیفی محکم و با کیفیت برایتان لذت بخش می‌شود‌. جهت ثبت سفارشات خود و استعلام قیمت با ما در تماس باشید 02192004602

دیدگاهتان را بنویسید