راهنمای خرید

بهترین پارچه مورد نیاز برای تولید کیف و کوله پشتی کدام است؟

بهترین پارچه مورد نیاز برای تولید کیف و کوله پشتی کدام است

بهترین پارچه مورد نیاز برای تولید کیف و کوله پشتی تنها یکی از فاکتورهای مهم کیفیت این محصولات پارچه‌ای است، البته زمانی که مشتریان جهت خرید یک کیف یا کوله پشتی تصمیم می‌گیرند، کیفیت و دوام محصول مورد نظر برای آن‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است. اگر شما به عنوان تولید کننده قصد تولید عمده برای زیباترین و بادوام‌ترین کیف‌ها را دارید؛ توصیه می‌شود با بهترین پارچه‌های مخصوص کیف و کوله پشتی آشنا شوید.

چرا کیف و کوله پشتی به آستری نیاز دارند؟

کیف و کوله پشتی از جمله محصولاتی هستند که به صورت کلی نیاز به دوخت داخلی مستحکم و بادوام دارند، زیرا درون کیف و کوله پشتی وسایل بسیاری قرار می‌گیرد که با داشتن دوخت داخلی و یا همان آستر دوزی کردن کیف دوام و ایستایی منحصر به فردی را به محصول می‌دهید. با توجه به اینکه کالاها از پارچه‌های خاص و منحصر به فرد تولید شده‌اند؛ به غیر از پارچه اصلی که برای ساخت کیف انتخاب می‌کنید، لایه درونی آن هم اهمیت بسیار زیادی دارد و باعث می‌شود که اشیا به پارچه اصلی آسیب نزنند.

این آستری‌ها به شکلی داخل کیف به کار می‌رود که از آن‌ها برای سال‌های متمادی استفاده کنید. با این کار نه تنها همه اشیا داخل کیف ممکن است از آسیب در امان بمانند بلکه به پارچه اصلی کیف که نمای بیرونی کیف محسوب می‌شود هم آسیبی نمی‌رسد.

معرفی بهترین پارچه مورد نیاز برای تولید کیف و کوله پشتی

پارچه‌های مختلفی برای تولید کیف و کوله پشتی وجود دارند که به بهترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

پارچه جین کاغذی براش ضخیم

پارچه جین انواع متفاوتی دارد که جین کاغذی براش ضخیم، ضخامت و گرماژ بالایی دارد با توجه به اینکه از جنس پنبه است شستشوی راحتی نیز دارد. طرح‌های متنوعی از این نوع پارچه در بازار موجود است که بدون محدودیت طرح دلخواه را انتخاب کرد. یکی از کاربردهای جین کاغذی در تولید کیف است که زیبایی فوق العاده‌ای داشته و توجه گروه سنی کودک، نوجوان و حتی بزرگسالان را به خود جلب می‌کند.

همین حالا برای خرید جین کاغذی کلیک کنید

پارچه لینن

لینن یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین نوع پارچه‌ برای دوخت کیف و کوله پشتی به حساب می‌آید که با داشتن تنوع رنگی در بسیاری از کیف‌ها استفاده می‌شود. وزن بسیار کم این نوع پارچه دلیل دیگری بر محبوبیت کیف و کوله تولید شده از لینن است.

پارچه ویسکوز

نوع دیگری از پارچه‌های مناسب دوخت کیف و کوله پشتی، ویسکوزها هستند که در رنگ‌های متنوع به ویژه مشکی تولید می‌شوند. جنس این نوع پارچه سلولز گیاهی است و با وجود نازک بودن هیچ گونه آبرفتی ندارد. این نوع پارچه علاوه بر افزایش ضخامت، زیبایی کیف‌ها را تا حد زیادی دوچندان می‌کند.

بهترین پارچه ویسکوز ارزان با کیفیت عالی فقط در فروشگاه ایران آستری

مزایای انتخاب پارچه‌های مناسب کوله پشتی و کیف چیست؟

با انتخاب بهترین پارچه مورد نیاز برای تولید کیف و کوله پشتی مزایای متعددی به دست می‌آورید.

  • در درجه اول، کیفیت و ضخامت محصولات تا حد زیادی بالا می‌رود.
  • کیف‌هایی که به اندازه کافی ضخیم نیستند، به راحتی در معرض پوسیدگی قرار می‌گیرند.
  • دوام محصولات برای خریداران بسیار مهم است و اگر کیفی از دوام کافی برخوردار نباشد، فروشنده بسیاری از مشتریان خود را از دست می‌دهد. سعی کنید پارچه ای را انتخاب کنید که بتواند تا سال‌های زیادی دوام بیاورد.
  • مزیت دیگری که بهترین پارچه مورد نیاز برای تولید کیف و کوله پشتی دارد، سنگین نکردن کیف  و کوله پشتی است. از آن جایی که وسایل زیادی در کوله پشتی‌ها قرار می‌گیرد، باید نسبت به انتخاب پارچه آن محتاط باشید؛ زیرا اگر از پارچه‌های سنگین استفاده کنید، باعث بروز مشکلاتی نظیر افتادگی شانه می‌شوید.

نکات لازم در هنگام انتخاب پارچه کیف و کوله پشتی

کیف و کوله پشتی  دو محصولی هستند که کاربرد بسیاری دارد؛ به همین دلیل، باید برای انتخاب پارچه مناسب آن‌ها نکات زیادی را رعایت کنید که به شرح زیر هستند:

  • اگر از پارچه‌های نازک برای تولید کیف استفاده می‌کنید، ممکن است در درجه اول از زیبایی آن لذت ببرید، اما دوام زیادی نداشته و پس از مدتی ممکن است دچار پوسیدگی و پارگی شود.
  • انتخاب آستری داخل کیف و کوله پشتی اهمیت بسیاری دارد، به طوری که باید دقت کنید علاوه بر افزایش ضخامت لایه‌های داخلی کیف، وزن نهایی بیش از اندازه نشود.
  • سبک بودن کیف برای خریداران اهمیت زیادی دارد. بسیاری از آنان زمانی که متوجه وزن زیاد کیف می‌شوند، از خرید آن منصرف خواهند شد.
  • پارچه‌ای که انتخاب می‌کنید باید در برابر سایش مقاوم باشد و هیچ گونه چین و چروکی در آن به وجود نیاید.

خرید بهترین پارچه مورد نیاز برای تولید کیف و کوله پشتی از ایران آستری

بهترین پارچه مورد نیاز برای تولید کیف و کوله پشتی می‌تواند به افزایش مشتریان شما کمک زیادی کند. اکثر مشتریان هنگام خرید کیف و کوله پشتی به دنبال بهترین کیفیت‌ها هستند و محصولی را در نظر دارند که بتواند تا سال‌های زیادی برای آنان کار کند. بیشتر پارچه‌های مورد نظر برای تولید کیف از کیفیت خوبی برخوردارند، اما برخی از آن‌ها بهتر عمل می‌کنند که در این مطلب به آن‌ها اشاره کردیم.

قیمت پارچه هم مسئله مهمی است که باید در نظر بگیرید. انتخاب یک پارچه با کیفیت و قیمت مناسب به فروش شما کمک زیادی می‌کند. ایران آستری، بهترین مرجع فروش بهترین پارچه مورد نیاز برای تولید کیف و کوله پشتی است که می‌توانید با قیمتی مناسب آن را تهیه کنید. برای خرید کافی است به قسمت فروشگاه ما مراجعه کنید تا محصولات را مشاهده کنید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید و پارچه مد نظر خود را زیر قیمت همه جا با خیال راحت خریداری کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید